| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 3 日 星期日  |
係屋企既一日  |
分類: 未分類 |
今日9點幾起咗身
之後去咗新港城食早餐,
睇下野之後先番,都12:30到la
同呀靖婷,嫩b傾咗陣電話,
順便同佢地傾幾時尼做常資,
番到屋企就叫埋仔仔尼,
佢同嫩b都一齊尼
我地都唔知係做常資定係玩既
玩既時間都唔知多個做資幾多
唔係係笑既時間(玩+笑)
5:00到靖婷就走咗
佢走咗之後佢地仲玩得勁^^
做到7:30都咪做曬==
嫩b直情功課都咪做添
玩到冇時間做^<
仔仔番屋企之後打咗俾我,
話要梓晴個blog
仲話....(想知就問我la)
今日仲之玩得勁開心^^
唔知下次仲有冇有機會玩到咁呢?
|
|
|
∼怡∼ 於 2007-06-06 06:12 PM 發表:
|
網主回覆
咁慘呀!  Posted at 2007-06-06 07:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
仔仔 於 2007-06-06 05:57 PM 發表:
|
網主回覆
浩賢.....,食咩姐,係都唔係我先la Posted at 2007-06-06 07:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yin"] 於 2007-06-05 06:45 PM 發表:
TO:汶
CMCM送比u!
知唔知我係邊個=]??
www.qooza.hk/Ce323love
去睇下la
我個blog=]
by:彥雯"]
|
|
|
你做咩唔放上去呀.....點解一定要留個:#再多的承諾,也只不過是謊言*_私人日記既黑字呀..頂你...下次咪鬼做比你呀!
|
網主回覆
咪咁la,
係la,我del咗佢la
(唔好唔做俾我哇!) Posted at 2007-06-05 07:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CMCM比你呀"]
知唔知我係邊個??/"]
依澄呀"
|
網主回覆
我梗係知la!!^^
Posted at 2007-06-05 07:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|