++看見羽毛飄落的××°像被遺忘的諾言.[]**私人日記
hm1028
暱稱: ♂oNly LoNEly×喵B〝
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
敢不敢跟我來1場真心相...
2008-03-29
2008-03-28
2008-03-27
2008-03-26
文章分類
全部 (47)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 40
今日人氣: 4
累積人氣: 1161
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 27 日  星期四   晴天


2008-03-27 分類: 未分類

哈囉,,又黎lu-v-''

雖然今日冇咩野,,旦系,,都想上1上黎,,

今日又番左學校練波lu,,

廢左n多,,可能因為好耐冇練過掛,,

練到10點幾,,11點到,,d人話散,,

我同幾個人留番係到,,

玩閃避球&數字球*v*

哈哈,,好玩唷~

閃避球,,廢到死,,旦系避D波就超勁,,次次差D俾人掟中都避到,,xD

我個FD都話,,有冇搞錯,,咁都避到,,哇卡卡,,(我冇俾人掟中,,都算係,,都係最後1個俾人掟中的喔~!)

掟人呢?!,,我都唔得lu-w-''

數字球,,jUdY唔多掂,,俾我地罰左2round,,(我玩左3 round)

仲有個round,,'書'個個---------------------未係我lor-3-

雖然玩左3round,,旦系都好累,,可能我老啦-______-''

跑到死死下,,所以第4round就唔玩lu,,閃水-v-

番到屋企,,用機,,b0劇----'花樣'

1路就同牙哥傾電話,,(因為頭先番屋企個時,,同佢傾緊,,)

1路b0,,超搞笑,,仲有我最中2既eLLa w0,,點會唔好睇牙!?

食飯,,b0習,,

b0完習又傾,,-.-

番到屋企,,又用機xdd

又b0左陣,,因為1d野,,牙哥話1陣先打俾我,,

好妟lu,,7點幾,,哥先打番俾我,,

不過,,我沖緊涼,,冇聽,,食完飯仔,,搞完1大輪野先打番俾佢,,(因為我唔中2佢咁妟先打俾我~)

傾啦,,佢知我細佬玩緊跑,,就同佢玩,,同佢傾電話,,冇理我,,

我諗,,你地慢慢啦,,有我細佬就得嫁啦,,唔洗理我啦,,

就等你地完左先搵我,,先記得我,,(唔開心喔~)

過左陣,,細佬攞左手電過黎,,話有人打俾我,,

原來係牙哥,,佢又黎搵我啦,,{當同細佬傾完},,哼!~

又問我李京霞d野,,問我攞佢d相,,

心諗'係l0r,,有野搵我,,冇野唔理我~!'(唔開心呢~)

次次都係咁,,咩意思牙!?超唔開心的,,哭了耶<3  2滴,,

超無安全感的,,每個人也可以'搶'走我既野,,

傻了麼?!

自動調教恢復模式''xD唷

沒事了-v-

今晚牙爸唔番,,幾點訓都得,,唔訓都得哇,,好合皮滴*v*

唔野打啦,,b0劇@v@掰~






訪客留言 (返回 hm1028 的日誌)


aaronbubest 於 2008-03-29 12:40 AM 發表:
你確定0327真係無咩特別野?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有咩特別牙??除左係你生日之外,,
Posted at 2008-03-29 11:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]