哈囉,,又黎lu-v-''
雖然今日冇咩野,,旦系,,都想上1上黎,,
今日又番左學校練波lu,,
廢左n多,,可能因為好耐冇練過掛,,
練到10點幾,,11點到,,d人話散,,
我同幾個人留番係到,,
玩閃避球&數字球*v*
哈哈,,好玩唷~
閃避球,,廢到死,,旦系避D波就超勁,,次次差D俾人掟中都避到,,xD
我個FD都話,,有冇搞錯,,咁都避到,,哇卡卡,,(我冇俾人掟中,,都算係,,都係最後1個俾人掟中的喔~!)
掟人呢?!,,我都唔得lu-w-''
數字球,,jUdY唔多掂,,俾我地罰左2round,,(我玩左3 round)
仲有個round,,'書'個個---------------------未係我lor-3-
雖然玩左3round,,旦系都好累,,可能我老啦-______-''
跑到死死下,,所以第4round就唔玩lu,,閃水-v-
番到屋企,,用機,,b0劇----'花樣'
1路就同牙哥傾電話,,(因為頭先番屋企個時,,同佢傾緊,,)
1路b0,,超搞笑,,仲有我最中2既eLLa w0,,點會唔好睇牙!?
食飯,,b0習,,
b0完習又傾,,-.-
番到屋企,,又用機xdd
又b0左陣,,因為1d野,,牙哥話1陣先打俾我,,
好妟lu,,7點幾,,哥先打番俾我,,
不過,,我沖緊涼,,冇聽,,食完飯仔,,搞完1大輪野先打番俾佢,,(因為我唔中2佢咁妟先打俾我~)
傾啦,,佢知我細佬玩緊跑,,就同佢玩,,同佢傾電話,,冇理我,,
我諗,,你地慢慢啦,,有我細佬就得嫁啦,,唔洗理我啦,,
就等你地完左先搵我,,先記得我,,(唔開心喔~)
過左陣,,細佬攞左手電過黎,,話有人打俾我,,
原來係牙哥,,佢又黎搵我啦,,{當同細佬傾完},,哼!~
又問我李京霞d野,,問我攞佢d相,,
心諗'係l0r,,有野搵我,,冇野唔理我~!'(唔開心呢~)
次次都係咁,,咩意思牙!?超唔開心的,,哭了耶<3 2滴,,
超無安全感的,,每個人也可以'搶'走我既野,,
傻了麼?!
自動調教恢復模式''xD唷
沒事了-v-
今晚牙爸唔番,,幾點訓都得,,唔訓都得哇,,好合皮滴*v*
唔野打啦,,b0劇@v@掰~
|