番黎囉,,
琴日同牙哥傾計傾到3點幾先訓-v-''
好正牙>v<''冇人理,,
今日就9點幾俾人嘈醒左,,
sD左sMs俾牙哥之後,,諗住再訓多陣,,
10點3起左身,,我好怪,,
11點訓,,就好妟起身,,
2,3點訓就好早起身,,唔洗訓都得,,
唔知咩構造既呢?!*v*
起左身,,食野,,用機,,
又b0過劇,,
好好睇哇,,<3
同細佬輪流玩,,睇下書,,訓左陣,,
都好無聊咁過1日,,
當牙哥同細佬傾電話+玩機個時,,
我唔知點解好唔開心,,
係啦,,同佢玩啦,,唔洗記得我既存在啦~
我就等你搵我~
過1陣又係咁啦,,
連電話都俾埋人啦~好不爽耶~
好怪耶,,點解會有埋咁既佔有欲嫁?!-________-''
我又唔係邊個哇,,我在幹ma啦!?Fd到傻了麼?!
所以我冷靜,,冷淡,,唔理,,
無啦啦潘大小姐打俾我,,我超好奇,,n年都唔打1次俾我既平時,,
今日無啦啦做咩打俾我牙?!
我聽啦,,佢就講,,多謝我w0,,o了嘴-3-
我問咩事牙?!佢話佢之前俾人排斥個時好采得我同地理佢咋,,(係咪好好人呢-v-?!)
佢喊埋出黎啦-.-如果佢係我面前,,我1定'監監'(諗下姐~)
我話,,傻妹,,咪喊啦,,都差唔多成年啦~做咩而+先黎講牙?!
佢話,,冇牙,,諗起左,,咁冇野啦,,好啦,,唔阻你,,88
收左線,,我係msn同佢講,,傻妹,,你好傻牙!
佢話自己唔係傻妹w0,,
我問真係好耐啦w0,,冇啦啦做咩喊w0??
佢話,,過左去唔代表唔存在,,個烙印永遠都係心裡面,,
唔會消失,,只可以用其他野掩飾個烙印架咋,,
佢無啦啦講野好有意思,,做左文人=口=
好欣賞佢w0,,xd
今日牙爸去同人食飯,,正牙,,
聽日,,又要打比賽啦,,仲要10點-3點,,超慘牙!
好啦,,唔打啦,,閉''
|