++看見羽毛飄落的××°像被遺忘的諾言.[]**私人日記
hm1028
暱稱: ♂oNly LoNEly×喵B〝
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
敢不敢跟我來1場真心相...
2008-03-29
2008-03-28
2008-03-27
2008-03-26
文章分類
全部 (47)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 40
今日人氣: 6
累積人氣: 1190
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 8 日  星期五   雨天


點解呀? 感動 分類: 未分類

今日同鉦頤食晚飯

跟住譚先生同仔仔係咁輪住打俾我(好煩呀)

我咪同佢講'譚生同你係咁打尼,好煩'

佢話'係我叫佢打尼既',之後我同佢講'今個月都淨番唔係好...

佢就收咗線

番到屋企之後,靖婷打俾我

我沖完涼之後就同佢傾,

仍話打埋俾仔仔,

仔仔一知道有我係到就即克收線

之後我係咁打俾佢,

佢都唔聽得,(唔知點解有d唔開心既感覺)

同佢傾msn問佢點解唔聽我電話

佢話吹咩(我覺得佢嬲咗我囉)

點解佢會聽人電話.但係一聽到有我,佢就收線?

點解每逢同我好fd男仔最後都鬧交收埸?

乜次次我都有錯咩?

......

諗諗下就想喊,之後仲喊埋出尼tim

每次佢都可以哄我笑,尼次..../.\

我真係唔知可以揾冰個

打個下俾BB都係冇用嫁- -

心諗:點解佢地又要同我fd,又要到最後鬧交,

點解最初唔同我fd呢?冇咁唔開心嘛

每個男仔都係咁嫁

真係唔知點解呀!






訪客留言 (返回 hm1028 的日誌)


[\\"OrPhAn"//] 於 2007-06-11 09:15 PM 發表:
哈哈!
睇你個衰樣都唔知我係冰個架喇!!!XD
想知點解我會搵到你個blog 用腦諗下喇!!!XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

死呀你楊浩田,鬼唔知咩!!!
Posted at 2007-06-14 07:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]