我仲考緊試牙,,,
今日就考lis,聽日同後日就考history同chin hortory,
考埋佢就考完啦,
到時有排玩,日日都出街玩
辛苦左咁耐仲唔玩個飽既
但係,,,西屎考勁多,唔想溫-.-
算啦,只要有得去玩,喵都唔理啦xd"
咁呢,,,星期3就同彤彤.晴b去新城市反,,,
星期4我諗應該就同中學d fd子去反
星期5呢,,,我就約左老婆啤梨豬去反
去睇film啦,去mk shopping啦,可能去埋網吧打機添
一定會反得好happy=]]
星期6牙,,就約左牙哥
但係,,,唔知去冰反巧0-0
日日都好反,巧happy牙*v*
唔覺唔覺,咁又由畢業到而+過左6個幾月
中學既時間過得真係快牙
真係巧巧巧*100掛住小學既日子牙>v<"
小學,,,就係開開心心咁又過1day啦
頂多都有dict同exam
dict都唔知幾簡單
exam3日咋喎,考d野都唔叫難牙
功課?抄咋嗎@v@
洗鬼做喵,,
中學牙?
又冇喵fd子陪,
d野多到冇喵時間去反既
又喵test,dict,咩都有
煩到死牙
嗚,,嗚,,
好掛住小學牙
如果有得番去就好啦
但係e個係冇可能既事實=口=
算啦,,
咁樣過下過下都一年啦
一年好快就過既姐
捱多5年,中學都完啦
咁就正爆=]]
哈哈,咁就捱埋佢啦
好啦,,
估下今年我地會有邊個留班牙拿??
如果我地幾個FD既都升班
我地一定要好好咁慶祝下啦~
好啦,,唔講住啦,,細佬要部機-.-
第日再打過啦,,(cm下啦,都冇人cm嫁!,,嗚~)
|