琴日冇打到blog喎,,
唔係冇打既,,係打左2次,,
旦系2次都俾人搞到刪左-.-
所以,,放棄左冇打第3次-3-
今日打番就算啦,,
今日有咩打呢?
打下關於煋煋嫁啦xd
佢真係好白痴,,
仲好似煋煋,,
成日俾我地玩,,
我坐佢汁邊,,梗係要玩死佢啦,,@v@
成日做d勁白痴既野,,笑死我地啦,,
佢1號嫁嗎,,
every one is no. one,,
我地成日攞e句黎玩佢,,
咩都要佢做,,
有d老師真係聽嫁喎,,
成日都叫佢,,哈
有一次,,
佢將係櫃筒d書攞曬出黎,,
你知唔知佢做咩牙?
佢攞完d書出黎,,把係書包,,
之後除件'嬲'出黎,,
把係個櫃入面,,
仲要把極都把唔入,,
好啦,,到把完,,仲要鎖埋佢,,
見到佢咁樣,,真係笑死我地啦,,
真係俾佢吹脹,,
仲之,,日日都有新款,,
真係唔知話佢白痴定好笑牙,,
唉,,我仲要坐佢汁邊,,
唔知係福定係禍啦,,
好采,,好快就可以'掉'位,,
我有d唔捨得咁,,
可能'掉'左就冇得同牙yan坐一係就冇得佢地坐,,日日笑到死咁開心,,
同佢地一齊,,日日都笑,,笑得肚痛,,=]]
不過,,真係好開心嫁!~
'掉'左位仲會唔會咁呢?
有d唔想'掉'位添,,嘻
e排好似同yan牙佢地fd左,,
佢地好多事我都知左,,
牙京霞竟然為左佢而同佢個gd fd拍拖,,
就只係為左見佢牙,,
而個條就好7,,仲ks左佢添牙,,
勁偶像劇咁,,
不過,,個個人都對佢好好既,,好sweet嫁,,
而牙思衍佢就咩牙'好慘'一個幾7既F.5生
今日仲去問人攞電話,,
結果,,佢俾左個MSN佢,,
牙yan呢?
佢就咩牙sir,,咩到傻左,,(胯張法!!!)
我牙,,都又未係咁,,
上到中學冇再中2過人lu,,
d仔都根本唔岩我,,
我地係到諗,,我地班冰個會係最快既一pair牙拿,,
到時就真係congratulations啦*v*
中學究竟係開心牙,,定唔開心呢?
我真係唔知,,係就係比小學多左唔開心,,
旦系,,都可以叫開心喎,,每日笑餐飽,,
好enjoy每日同佢地一齊,,
因為每日都有歡樂,,
亦都掛住小學既一切,,
都唔知自己點既,,
算啦,,我終於唔洗再做班長啦,,
有牙heidi幫我做'替死鬼'
不過,,有d唔係好關,,
老師都唔關,,
一聽到班長2個字都有反應,,
過一排我諗唔會再咁掛
牙,,
咁咪真係去睇戲嫁?
係既話,,我想睇早場,,因為平d嫁,,-w-
再唔係租碟,,
快d答我啦!~
|