今日,,一朝早就俾牙媽叫醒左-.-
叫我去番handball,,
勁唔想番牙,,
無奈地起左身,,
番到去,,幾好玩牙,,
咁耐以黎,,最好玩既一次=]]
高敏唔罵人,,
好好玩,,唔係咁辛苦,,
旦系,,玩左1個鍾到就走人lu,,
好唔想走嫁,,
之後番到屋企又換3走人,,
去到busstop,,唔知等左幾耐,,勁耐,,
都打唔到俾佢地,,-.-
都唔聽電話既,,
搞到冷死我啦,,
之後,,轉左去搭馬鐵,,因為有人唔識去-3-
去到就行左陣,,影左貼紙相,,食埋野,,
就去左睇戲,,睇'愛鬥大'
ok啦,,
之後又影多次貼紙相-____-"
之後就4點幾啦=口=
去番頌安個面,,
下刪50-100字,,
之後係個公園到玩,,
細個左1倍到,,
哈,,勁白痴,,
旦系,,勁好玩,,
好幼稚旦系好開心,,
狂笑,,
唔想番屋企,,原來京霞可以玩成咁,,
真係估唔到,,睇佢平時好斯文咁,,
估唔到佢原來係咁活躍嫁喎,,
好中2同佢玩牙,,
唔知點解好中2同d中2笑牙,,,個d人玩=]]
仲之好開心啦!~
如果日日都可以咁玩,,咁就好啦!
聽日就開始做project啦喎,,
又可以見到牙yan啦,,
哈,,好開心牙,,又會好好玩嫁啦,,
講到我好似中2佢咁添,,
係就係,,不過純屬友誼=]]
今日玩左成日,,好累牙,,
好眼訓,,唔打住啦~!名位88,,早抖啦*
|