| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 10 日 星期日  |
| 2008-02-10 |
分類: 未分類 |
今日,,1點中先起身-w-
之後勁無奈咁俾人的左去飲茶-______-"
真係好無奈-3-"
仲好無聊-.-
飲完茶,,行街,,
去百佳行,,勁,,
咁樣,,就行到6點幾,,
行完,,見到一間sportshop,,
入面有布鞋買,,令令唷,,@v@
勁想買,,不過,,新年牙媽話唔好買鞋,,
新年過後就去買,,ya
一人一半,,我俾1舊都唔洗牙,,太好啦,,
旦系,,唔知點解,,成日都好down,,
勁唔開心,,
琴日,,好多人黎左我地屋企,,
牙魚都黎左牙,,巧haPPy哇~
旦系,,牙文先生又黎左=口="
勁唔想佢黎
d人黎左係咁打牌,,
好鬼嘈,,
之後,,文先生走左,,話同人去睇戲,,
牙媽又叫埋我出街,,
我打左俾牙YaN,,佢話去睇L,,
跟住無啦啦,,d大人同我講,,
牙魚唔去,,我都冇得去,,
佢話唔想同d唔識既人去街,,(講緊牙yan)
算啦,,咁就推左佢啦,,
咁就同左牙魚去行街街,,*v*
行下行下,,見到手指同牙YaN,,
仲問左手指攞利是添-v-
同牙魚行都好好笑,,講埋d爛gag,,
同牙YaN一樣,,
跟住行啦,,我係到飲緊奶茶啦,,
濁親喎,,佢就同我講,,
急到仔牙??@@
我俾佢吹漲牙,,
講埋E D咁既爛gag''
旦系,,D gag月爛,,我就月笑-.-
搞到我差d濆奶,,-______-
thEn,,又行過,,
見到一間野,,勁貴,,
汁邊個間就ok啦,,都幾令嫁,,
好想買嫁,,旦系,,冇咩$$係身,,
算啦,,第日先去買,,不過,,要諗下先,,
有冰個可以買俾我先,,-w-
行左幾粒中,,都好累lu,,就番左歸,,
唉,,講番聽日先啦,,
真係慘牙,,
聽日要俾牙爸的去個d一日既camp,,
即係好似小學去足6年個d呢,,
聽日就係去個d啦,,去咩曹公潭,,
人地話好猛嫁喎,,
勁唔想去,,
去個d一係就好細同細佬差唔多咁,,
一係就好似牙爸咁咁鬼大,,
一定悶到死,,
日日都係咁俾人的出街牙,,
想做自己野都唔得,,
放假仲衰過番學咁,,
番學都有人陪牙,,
放假?悶到死,,
仲要日日都俾人的去d唔想去既地方,,
魚,,真係慘牙,,
唉,,算,,d時間根快過既姐,,
捱埋佢就得嫁啦,,>3<
咁就可以玩番勁嫁啦,,
同老婆豬,,gd fd們,,仲有兔仔,,去反牙,,
好啦,,唔打啦,,各位早抖啦,,8~
|
|
|
啤梨豬 於 2008-02-12 07:29 PM 發表:
嘻嘻,,,老婆豬,,, 禾地真有緣,,, 琴日甘都撞到你... 仲溝左好多仔xdd" 覺得dog dog點牙??!^.^"
|
網主回覆
-3-"佢?
佢好好人,,勁聽話牙,,
不過,,好似勁怕羞咁-____-"
哈,,我已經知佢中2冰個啦,,哇卡卡,,
D仔溝黎都冇用既,,
最多未做個fd子,,
係咪?-w-
嗯,,你個班d仔好好人喎,,
同我班d仔完全唔同,,好好多,,
如果我係同你一班,,你話幾好呢,,
再唔係多幾個牙哥,,
喂喂,,個個咩白兔仔係咪真係中2我嫁-.-?!
狗仔話佢中2我喎,,-3-
實在太o咀啦,,
我同佢識左都唔係好耐姐,,=口=
算啦,,搵日同你慢慢傾啦~!一齊bo粥,,-w- Posted at 2008-02-13 02:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
比個cm你LA 得閒個話上去see http://blog.qooza.hk/szenok729 上去俾cm我啦 xd 唔該哂
|
網主回覆
喂牙,,我問你幾時番,,你都未答我牙,,衰人,,
Posted at 2008-02-13 02:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|