今日,,要IS&geog quiz,,
IS冇喵溫過,,旦系,,差唔多全部識曬-.-
geog,,上堂個sir俾我地溫陣書,,
我就溫啦,,旦系,,n咁多唔識-3-
都唔知喵理論黎嫁-_______-"
下次唔溫啦,,溫左就唔好,,唔溫成績就不知幾好,,
仲有牙,,今日放學見到牙MaN,,
同佢一齊去左公園到寫野啦,,
妖,,點知俾個差佬見到,,
問我地做咩喎,,
我心諗,,你唔係見到既咩?!仲要問??
跟住問左我地地址,,電話,,學校等等既野啦,,
叫我地話番俾屋企人聽,,
刷番佢,,下次唔好啦,,
佢仲有話牙,,問我成績好唔好,,
我未答,,一般啦,,
佢話,,一般仲唔番屋企溫書?!係到玩!?
心諗,,吋嘴,,勁唔鋸,,
佢地走左,,我勁爆粗,,
點解咁唔好采嫁,,咁都俾人見到,,食屎啦,,
唔知會點呢?!
算啦,,都做左,,唔怕應,,
橫點,,我咁細,,佢奈我唔何,,告我唔入,,
仲要係初犯既姐,,吹我唔漲-w-"
我都諗唔到仲會有d咩lu,,話俾學校+上屋企講俾家長聽?!
唔會掛,,全香港咁多人犯罪,,要個個都係咁,,鬼有咁多人手咩,,
所以,,想同佢地講,,你收得,,
煩撚住曬做咩姐?
e+冇野做咩你,,
冇野做就番屋企'秋'仔啦,,
理我做咩姐,,n咁多人都寫過啦,,
不如捉曬佢牙笨,,
你做得咁好做咩姐?!又冇人工+既,,
唔會有獎攞嫁!~
!@#$%^&*()_+兒童不而,,唔打
算啦,,太火,,唔想打啦,,
88
|