好耐冇打blog子lu-v-
因為1係唔得閒,,1係唔記得xd
今日,,本身俾人開我飛機,,
旦系,,我叻既,,去左YaN豬屋企正野食-w-
正左木'康'蛋糕,,哈,,識我既都知,,我勁小下廚,,
今次竟然下廚喎-v-正d餅,,正左唔知幾多啦,,n粒鍾,,-.-
不過又幾好玩*v*
之後正完啦,,攞入雪櫃到雪,,係到等,,
入左間房,,係到玩,,京霞話我地做lor,,xd
上左床,,佢同我講人地點mating,,
之後話'琴'被xd,,係到正我,,扮曬真咁,,
仲話要正埋條野先喎,,@v@
之後玩玩下,,又叫埋牙yAn1齊,,
原來3個人張被係唔夠'琴'嫁,,
牙yAn ps:下次mating之前買大d張被-v-
超搞笑,,
玩完,,出番去,,好想快d食個cake,,
所以,,拎左出黎,,
切左佢-v-,,1個令令既cake哇,,我中2x))
之後走lu,,陪牙yAn去新港城,,
行行行,,咩都行下,,
去左kawaii shop到睇,,
我同佢1齊買左黑白豬既錢'硬'
佢黑我白-v-仲有1個磁石書籤,,又係佢黑我白
買完之後佢話我地好似做左惴女咁,,咩都1齊買,,
又mate過(玩下),,又k!ss過(唔係嘴對嘴),,又拖手仔,,
咩都做過,,真係好似情女咁,,我同佢講,,咁我地永遠都唔準散嫁!~xd
都好牙,,我都想,,我都想有個gf=]]
而+同佢真係好fd哇~!哈
希望以後都可以咁fd就好啦*v*
再諗唔到可以打喵啦,,唔打啦,,好啦,,拜
|