今日1起身,,就換33去打波波,,打比賽xd
去到左係到睇人地個場,,因為未到我地,,
好啦,,開波啦,,士氣好好嫁-v-
打左大半場,,都係我地領先,,
打得好好,,對手又唔阻我地,,
勁過上次個場,,超開心的,,
到下半場,,開頭都好既,,都係領先,,
不過月打月衰,,仲俾人追番,,士氣開始月黎月低,,
好多球都失左,,有d失左手,,
唉,,到完場,,結果輸左喎~好似9-7
好唔抵,,本身可以羸嫁,,結果輸左,,
魚,,冇得再進級,,唔制牙>v<
唉,,我諗都進左力啦,,冇計啦,,希望下次++啦下!~
牙哥同牙嫂散左lu,,我覺得牙哥唔捨得咁,,
佢都幾慘,,次次都有1個慘既收場,,
旦系,,京霞又咩事都冇,,佢好似都係當玩咁,,
琴日仲上壇搵仔,,又同人開始左lu,,
個個人15碎,,住係耀安,,同佢住得好近,,
唔知佢地又幾時散呢?!<3
點解每個人拍緊拖又煩,,唔拍又煩,,
拍既係煩同佢地個l0vEer點搞,,有時嘈又唔知點,,,
唔拍既就煩,,煩點解個個都拍緊拖,,自己就唔係,,好l0nEly咁
相戀未好lor,,仲要煩,,y0唔y0個好,,白痴,,
打咁多廢話,,我仲白痴xd
諗唔到打咩好,,唔打啦,8
|