唉,,好慘,,琴日,,牙爸係到話我,,
因為京霞前日12點幾打黎,,
佢話我做咩咁夜仲有人打俾我,,
我點知會有人打俾我嫁姐,,
你係都係話打俾我個個人啦,,
白痴嫁?!
仲要話埋我用得電話多,,2百幾蚊,,
話我離譜wo,,收左我部手提,,
仲要係佢sd個sms俾我,,仲未睇曬個時,,(因為驚佢睇到我搞部機,,所以把番好~)
佢已經收左-.-
仲唔俾我玩mSn,,話直到佢話得為止,,
我係佢訓左個時,,偷偷地攞左黎記低d電話+睇番個sMs,,
個sMs話,,同我講分手喎,,
話我都唔係咁中2佢,,
再咁落去對大家都唔好咁話,,
我睇完之後唔係咁開心,,旦系,,我之前諗過飛佢嫁啦,,
只係佢好似好中2我咁,,就唔想hurt到佢,,所以唔忍心,,
而+俾佢搶左添,,早知我1早同佢講啦,,
我真係估唔到佢會咁講,,
我1直係到扮野,,同平時1模1樣,,
唔俾佢地察覺我有野,,廢事佢地擔心,,
到訓啦,,我1直訓,,1直聽歌,,
聽極都係down既歌,,
無啦啦諗下諗下,,諗番我地之前出街,,
雖然得個幾次,,都好夠回憶嫁啦,,
諗起佢話最愛既係我,,
諗起佢係公園到寫愛我,,
諗起佢以前對我既溫柔,,
諗起佢對我既甜蜜,,
諗起佢對我既遷就,,
諗起佢對我1齊既野,,
之後就好想喊,,唔知點解呢?!
不過都冇喊到,,
終於,,好累咁訓左,,,,,
1起身,,我就諗到,,我冇左佢啦,,
究竟,,我之前有冇錯?
因為我以為自己唔再愛佢,,對佢超冷淡,,
唉,,
番到學,,我同左牙yAn,,京霞同思衍講左,,
旦系,,我都係扮到無野咁,,
好似平日咁,,係到笑
係佢地面前忘記佢,,
我成功左~!
仲諗到,,衰係衰左係佢飛我,,唔係我同佢講,,
旦系呃到人,,呃唔到自己,,哈,,
自己仲要係本NOTE到係咁寫,,
我今日唔想打啦,,個腦亂曬,,好啦8
|