重陽假期去咗鳥溪沙玩
係跟啊芯問教會去
一開始就係集體遊戲
無興趣玩
行咗出去馬鞍山度食咗個飯
跟住返去都仲未玩完
睇住佢一班人係度玩真係幾搞笑
一大堆人衝來衝去
跟住亂舞一番
玩完d遊戲就自己時間
我地周圍行下
收到個傻仔的電話之後成日的氣氛就唔同晒
跟住一路大家笑到返屋企
多謝肥星的出現
行完個營之得返去集會
成個會的氣氛幾好
難怪佢咁成功,可以吸引到咁多年青人支持教會
我仲收到條好有意義的電話繩

都幾靚
食埋個飯搭車出太和解散
一班人去食食糖水
肥星都係主角來
大家都玩得好開心
今日影咗d相
放咗係相簿度
有興趣可以去睇下
http://photo.qooza.hk/album.php?user=hnliu&albumid=179070
|