| hnliu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2007 年 10 月 22 日 星期一  |
| 教練 day3 |
分類: 未分類 |
十二點半返咗一個鐘的堂
跟住同angus傾完個project就走得
同華哥啊偉出咗去食bbq
食完個遲來的lunch先走
我出咗去葵芳等wally
但最後都係等唔到佢
我走咗去上環搵佢攞嘢
終於都有套自己的stabilizer啦
但都幾貴下
成套差唔多千九蚊
攞完嘢就入咗去馬鞍山上堂啦
第三堂
三個鐘都係同一個啊sir教
都算幾好
唔悶又有嘢學到
十點落堂
走咗去搭85c
架車d冷氣凍到啊
差多件衫都仲覺得凍
差d俾佢凍僵
十一點到返到屋企
明天返早,早d訓覺
|
|
|
|