終於完成了pkg功課
我重新為我部電話sony ericsson w810i重新設計了包裝
今日帶了返去交
多謝war 3 如果無那一場咁灰的機
我都唔會玩到咁大
當晚即時好有火做功課
最後做出來的w810i的包裝我自己都幾鍾意
打完機凌晨兩點幾三點
做到第二日八點幾
食完個早餐就出去banner shop印
第二日有得攞
俾完佢之後返屋企訓覺
第二日先出去攞
功課真身如下