| hnliu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2008 年 5 月 4 日 星期日  |
| 箭總要射 |
分類: 未分類 |
已經唔記得有幾耐無星期日返青衣會射箭啦
難得忙完中期report
暫時無咩要趕住交
所以偷咗一日時間返青衣射箭
不過返去之前先出去買servo motor
紅磡間嘢未開,出到旺角間嘢又唔開
真係灰.無計啦無得買搭車返青衣
係車到先見到彩虹再見到一個無敵的藍天


真是影相的好日子
但無時間去影
三點幾返到去
返去都唔係勤力練箭
志在返去出現下俾大家知我都仲存在緊
再同d師兄師姊吹下水咁
六點執嘢走人
跟住再出旺角搵servo
搵唔到d平的
百幾蚊隻,真係買唔落手
返屋企拆返之前那兩隻出來試下先啦
|
|
|
|