又係一學年的結束啦
今日係個大專賽變咗做ive射箭友誼賽
玩的人少咗好多
得返自己ive的學生玩
我係反曲弓非新秀組(成組得青衣四個人 =.=''' )
我地反曲這邊真係好像平時練習咁
無壓力
所以我自己打得好差
仲要戴錯裝備,搞到條弦勾到衫miss咗
本來已經差啦,miss完更無人機打落去
著咗hea打mode之後都打得唔係幾好
只攞咗個第三.......四個人攞第三真係幾灰下
不過圍內打比賽都係唔係幾有心機
都幾難打得好
我都唔夠灰
compound組爆大冷
兩個冠軍大熱華哥同郭振熙竟然分別輸咗
冠軍係由kitty同黃智衡爭
最後就係kitty以113平大會記錄嬴咗
爆晒冷
真係....長江後浪推前浪...前浪俾人推上岸.......(華哥已經摌上岸...人生總有新希望 ......華哥睇到唔好打我 )
唔開心的事都係由佢過去啦
華哥我會為你默哀三秒鐘啦
打完比賽有個茶點
食執嘢
執完林sir拉大隊去食飯
無跟到去食
去咗深水埗買咗支腳架
人生中最貴的一支腳啊.........
|