十點鐘走咗去葵芳見工
見一間叫盛昌的玩具公司
十點去到
填埋表
等埋raymond見完先到我
我就由十一點見到十二點幾
中間傾咗好多嘢
見我個老板又講左好多佢的經驗同睇法俾我聽
傾完計佢已經問我幾時可以返工
我未有心理準備咁快返工喎
不過都答應咗佢下星期三可以返工
份工係見習工程師(掛名.其實係入去學嘢,咩都要學咩都要做)
要返大陸,一個星期有五日半係大陸
個心十五十六咁
真係唔知點算
估唔到啱啱先開始放假幾日
又要返工啦
仲要份工有d似賣身俾公司五日半
有d心埋上唔平衡
不過工遲早都要返
早d出去試下都係一件好事來
希望自己可以適應到新環境新工作
先苦後甜
|