昨日通了頂
為的就是今天的fyp Presentation
十點幾返到去
搞到兩點幾先走得
仲要返屋企趕起個外樣
網吧war3差少少無得去
好彩整完個樣再返青衣搞埋d嘢
鋸埋扒去到旺角十點幾
仲可以玩到兩場
fyp好像完咗
但其實後期的工作依家先開始
用fyp參加咗比賽
仲有fyp架新車仲未整