| hnliu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2008 年 7 月 27 日 星期日  |
| 一個星期 |
分類: 未分類 |
返工已經過咗第二個星期
這個星期好多新的見聞
星期五放工走咗去打羽毛球
第一次感受到大陸的羽毛球館
無冷氣的室內場真係好熱
第一次感受到室外34度,室內36度
真係好辛苦
勁過焗桑那
出咗一身大汗
打波去咗飲夜茶
未試過夜茶今次又係第一次
星期六第二日走咗去沙頭角一間吸塑廠
跟返d玩具的吸塑罩
搞到三點幾先做完晒d嘢
跟住就係沙頭角過關
又係第一次
依家真係香港幾個陸路的關口都試過晒啦
返到來香港真係好
返到屋企抖下真係好
今日就出咗去赤柱bbq
十點走人
十一點幾就返到來
明日又要返工啦
|
|
|
|