| hnliu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2008 年 7 月 16 日 星期三  |
| 返工的第一天 |
分類: 未分類 |
第一日返工
八點九就返到去葵芳公司
見到我的上司(或者叫佢做啊頭啦)
今日我成日都係跟佢做嘢啦
朝早都無咩做
幫啊頭影下d產品做記錄
拆開個樣板影埋相
再對下d件
做完睇埋d員工守則
咁就過咗一個上午
同啊頭出咗去食lunch
估唔到佢請我食lunch
食完嘢返上公司執嘢
因為同啊出去見客
去咗九龍塘
傾到四點幾先走
返到屋企都係五點
今日都學到不少書度學唔到的嘢
今日仲見到大大佬細
份人都幾好
不過好像對我有d期望
希望唔好令人失望..........
|
|
|
|