走咗去鑽石山睇個軍事展
俾d廣告誤導晒
個展覽無嘢睇
跟住去睇下有冇戲睇
啱啱見到五點半有新變形俠醫睇
買咗飛仲有個幾鐘可以去南連園池行下
個公園真係幾靚下
周圍都係羅漢松
羅漢松真係幾靚下
怪唔之得有咁多人落來香港偷啦
影咗d相
但時間過咗四點半
入唔到道觀
四點九返去等戲睇
套戲兩個鐘
都幾正下
動伯特技都好正