今日返咗青衣搵shiu sir傾下fyp先
再問埋dr.lee意見
五點幾過咗去荃灣
係人地公司劫走一袋齒輪(事先問咗主人家)
再攞咗少量工具及材料走
跟住出咗去旺角
今日sharon生日
大家約埋食餐飯
啊飛係msn度打咗"fyp苦悶嗎,身心疲倦嗎?黎!星期一去cafe休息下,大伙兒為你修補心靈xd"
真係一個偽君子(講到咁無私)
係間cafe又食又玩(不過其實我唔係好覺自己食咗嘢)
十點幾散水
不過俾人夾咗去打機
仲要驚死我走咁
應承咗去就唔走啦,唔使捉喎
結果本來諗住打一場走
最後係打到差唔多四點先走
第二日唔使做嘢啦



|