今日返咗青衣做fyp
不過係去之前先去咗荃灣有線電視大廈整keyboard
舊那一套有幾個制有問題
除按銉附送其中功能
所以唔多用得
今去攞去代理整
不過佢話整要等成個月
可以加錢換個套新的
我加咗250換咗Cordless Desktop Wave
無影手套裝
果然無揀錯
新keyboard幾好手感
打字時好靜
無咩聲出
隻老鼠都幾正
係比之前那隻少咗粒制
用起上來有少少唔習慣