係不經不覺間我已經返咗工三個星期啦
已經開始習慣咗星期一返大陸星期六返香港的日子
今個星期四返咗香港
因為要參加我地61388的謝師宴
星期三返咗香港先
星期四朝早返咗葵芳寫字樓
下午請咗假
七點出現係太子
這一晚玩得好開心
玩到唔捨得走
返到屋企成十二點幾
相片係http://photo.qooza.hk/album.php?user=hnliu&albumid=406146
另外今日去咗西九龍海濱長廊
原來都幾靚
相片係http://photo.qooza.hk/album.php?user=hnliu&albumid=406151
有興趣可以入去睇下
|