直到昨日十五號正式返咗份工一個月
這一個月的經歷都是之前那二十年所未試過
算是一個人生的新體驗
今日約了食飯,為我補食生日飯
出席的朋友非常俾面
分為是joanna,偉氏兩夫婦,飛哥同飛嫂,最後出場的係number kan
食的是韓燒
很肚餓
但又不多想食
可能太多肉同真係好重"long"味
不過都開心
收到ほ人一齊畫的生日卡
食到十一點幾先走
回家打了一場war 3
爽.........