| hnliu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2008 年 7 月 23 日 星期三  |
| 短暫回港 |
分類: 未分類 |
星期一第一次搭中巴返廠
深圳有d塞車
不過十點三到返到啦
咁就開始咗星期一的工作
一路做到收工
昨日就經歷咗第一次停電
係收工後夜晚九點幾
啱啱沖完涼行返房時眼前一黑
工人起哄
好耐都未試過無電啦
好彩沖完涼
未沖完都唔知點算
返到房搵電筒用
等咗三個字到就有返電
今日就成日都出咗去
朝早去咗模檔,下午去咗首辦檔
首辦檔係深圳
所以傾完可以返一返香港
短暫的一晚可以係香港過
明朝好早就要返上去啦
|
|
|
|