| hnliu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2008 年 7 月 1 日 星期二  |
| 再上寶馬山 |
分類: 未分類 |
又係回歸的大日子啦
今年好像無咩慶祝活動
可能係11周年啦,大家都仲係習慣自己係香港人
放假的日子,天氣又好
當然要走出去影下相啦
約定朋友上寶馬山
天朗氣清
五點上到山時已經見到有不少的朋友係山頭度啦
不過越夜越多人
到六點幾時個山頭已經多人到企唔落啦
今日天氣真係幾好
可惜太多雲,睇唔到咸蛋黃
雖然睇唔到日落
但個景仲係好靚
睇到唔舍得走
睇到八點半先執野走
搭車落到銅鑼灣九點幾




|
|
|
|