| hnliu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2008 年 7 月 8 日 星期二  |
| 正片 |
分類: 未分類 |
走咗出去中環晒相
之前影完的一筒正片攞去沖
先去咗中環放低筒菲林俾佢
跟住走咗去海洋公園行下
好彩係有全年證
如果唔係真係晒咗200幾蚊去入場
裝修緊的海洋公園唔玩機動遊戲的話真係無嘢睇
行咗兩三個鐘就就行晒
今年個夏水令真係爆hea
仲細過上年個場
又無嘢玩
跟住出返中環攞返筒菲林
正片的威力真係好震撼
數碼相機有排都追唔到佢
震撼程度不能用言語形容
有d似睇緊現場
攞完菲林之後走咗去貓館睇貓
d貓真係好得意


|
|
|
|