赤臘角機場相信大家都唔會陌生
但今次去的是機場跑道尾的岸邊
可以望到香港機場的繁忙
最密的時候唔夠五分鐘就有一架飛機起飛
飛機係頭頂經過真係好震撼
感覺到百幾噸的物體係頭頂飛過真係神奇
影咗不少的相
今天的天氣不十分理相
太多雲
但不見藍天
照不到日落時份的飛機有少許遺憾
不過第一次去都算有收穫
有機會一定要再去
風景不錯
是香港值得一去的地方
這次去照的相在此
http://photo.qooza.hk/album.php?user=hnliu&albumid=422497
後記
今次沒有帶電筒
環境太黑,菲林機在我未上實係腳架的情況下掉落地下
可能壞了
莫非真的係咁黑仔
唔應該玩菲林機
|