返咗個半月工
我的第一份全職的工正式出第一份糧
返到來香港的感覺真係好
有同事問我:
返香港要坐咁多個鐘車
但你地點解仲咁鍾意返香港呢?
點解唔留返係大陸玩
我答佢:
人在異鄉,你唔明啦
真係返到來香港咩都好d
習慣香港的所有嘢
就算再耐d的車程都會返香港
仲有一個月就10-1啦
要好好計劃下