| hnliu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 2 月 4 日 星期三  |
| 完成四地旅行 |
分類: 未分類 |
八日的旅行終於完結
初三出發
玩到初十先返香港
一共去咗上海,杭州,蘇州同南京
上海同香港的分別不大
我覺得香港的夜景靚過黃浦江
去杭州那日天氣不好
見不到杭州的真面目
蘇州就真係好靚
整個城市非常古色古香
值得去多次
南京就真是一個死城
去到全部都是睇死人
怪不得d人話南京最出名的就是死人
不過八日感覺上仍然覺得未夠皮
好像同事一去就是半個月歐洲
這d旅行真係爽死
|
|
|
|