08年已經走到尾聲
聖誕節已經過去
係時候總結一年啦
打開個電視成日都見到08年回顧
回顧自己今年都好像數唔到d咩大事
最大的一件事就係由學生變成一個打工仔
完全感受打工仔的苦與樂
返工望放工,放工望放假,放假望出糧的感覺完來係咁的
聖誕節對玩具業來講係一個大節日
貨已早兩個月出晒
步入淡季
但我並沒有感覺到工作進入淡季
工作依然沒有做得完的日子
身在大陸得難感受到香港的節日氣氛
所以今年完全感覺不到聖誕(可能經濟太差也有關係)
大陸工作生活苦悶
生活圈子全在廠同宿舍,談不上有什麼娛樂
連平時的上網動作也非常珍貴
相信在我挨不住的時候我一定會返來香港
所以在學有所成前一定要頂住啊............
|