昨夜飲了一肚的啤酒換來的是胃內翻騰
想醉也醉不了,想知醉係一種咩的感覺都無機會
好在今日一覺訓醒無頭痛
起床之後已經開始落兩
想射箭打發都不太可能
剪了頭髮,跟住去咗九龍城廣場馬拉松
我得不智地買了兩對鞋
心情唔好時做決定真係好易錯
真係要深深深呼吸
好想令自己心情好D
但越想越差
有無人可以救我
可唔可以俾個假期我離開香港出去透下氣