日記夜記

2009 年 3 月 1 日  星期日   晴天


機械式生活 分類: 未分類

話咁快2009年已經過去了6分之1啦

時間真係唔等人

但返工的日子依然非常死板

星期一返廠

然後的5日都己程式化了

準時8:30分上班

12:30放lunch

食完lunch之後返到宿舍hea半個鐘

跟住1:30又開工

做做做.......直到5:30分收工

出街食個飯

跟住返寫字樓,有電郵睇電郵覆電郵

無嘢做就上一陣網

到八點幾就返宿舍睇電視同睇書

直到夜晚的十一點半訓覺

返工的節奏每日如是

但人心內總是矛盾

多嘢做時叫苦連天,但無嘢做事又覺得悶

但有嘢做無嘢做都好像電腦咁

入咗程式,每天都運行著相同的程序

開始覺得不應如此安份守已過日子

希望有點新的沖擊

 

可以係自己太得閒先會有咁的諗法

有嘢做起上來真係訓覺都無時間,仲邊得來咁多時間胡思亂想啊

 

事實上已經是清晨3點

都係早d訓啦



« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 964 | »


人氣:7663
等級: 銀VIP會員
暱稱: 毅
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
三分鐘後
胡思亂想
2012-03-28
2012-03-28
» 日誌分類
全部 (964)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
尚無任何好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 964
留言總數: 57
今日人氣: 26
累積人氣: 7663
» 站內搜索
RSS Feed