話咁快2009年已經過去了6分之1啦
時間真係唔等人
但返工的日子依然非常死板
星期一返廠
然後的5日都己程式化了
準時8:30分上班
12:30放lunch
食完lunch之後返到宿舍hea半個鐘
跟住1:30又開工
做做做.......直到5:30分收工
出街食個飯
跟住返寫字樓,有電郵睇電郵覆電郵
無嘢做就上一陣網
到八點幾就返宿舍睇電視同睇書
直到夜晚的十一點半訓覺
返工的節奏每日如是
但人心內總是矛盾
多嘢做時叫苦連天,但無嘢做事又覺得悶
但有嘢做無嘢做都好像電腦咁
入咗程式,每天都運行著相同的程序
開始覺得不應如此安份守已過日子
希望有點新的沖擊
可以係自己太得閒先會有咁的諗法
有嘢做起上來真係訓覺都無時間,仲邊得來咁多時間胡思亂想啊
事實上已經是清晨3點
都係早d訓啦
|