| hnliu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2008 年 2 月 17 日 星期日  |
| 再執弓箭 |
分類: 未分類 |
好耐無射過箭啦
今日返咗會射箭
都無咩人返
得幾個人
都幾冷清下
大家係度玩林SIR的新玩具
我都有份玩
新的COMPOUND都幾正下
又有識發光的箭
真係幾正下
耐無玩弓箭真係唔多得
玩咗一個鐘就已經幾攰下
玩到六點收嘢
一大班人去打邊爐
但八點先有得打
先去咗M記坐坐
等到夠鐘先上去
打邊爐的人都好多下
連埋今日打完比賽出來一齊打的有十七個人
大多真係開心
有講有笑
|
|
|
|