| hnliu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2008 年 2 月 11 日 星期一  |
| 大陸團出發 |
分類: 未分類 |
今日係年初五返大陸玩
約埋咗啊偉同佢女朋友係太子等
搭五點幾車
早咗到係地鐵站等咗陣
五點半到上車
架車一路都好順利
用咗兩個半鐘到就上到目的地
等一件事就係搵嘢食
天氣無想像中咁凍
不過都應該會比香港低一兩度
去咗食煲仔飯
我個滑牛煲真係正啊
D牛肉入口即溶,好味到不得了
仲要勁平,十蚊雞就有一大煲
食完個飯返祈褔新村間屋度(朋友家人的)
訓返個覺準備明日的行程
今日朝早放咗部F31FD上網賣
返完大陸先連絡買家
|
|
|
|