qa係考試的最後一科
八點半返到去
溫多陣書就入hall考啦
份卷都唔算深
應該都夠合格
早咗半個幾鐘交卷
落咗去外面等人
等齊人去食嘢
食完嘢直落打機
今次有好多人打
飛,sharon,成,恐龍,joanna,謝西嘉,新手偉仲有我
肥星同巴布後尾加入
打咗六個鐘
咩氣都出晒
返屋企食飯