新年快樂
08年開始咗啦
新年開始第一件事都係去攞返竹簡
去到會埸睇到我呆咗啦
我隻司馬義隻眼仲有光
開咗一星期都仲得
真係神奇
今次又係攞返三件走
攞咗返觀塘joanna畫室放
影咗幾張相先走
昨日部相機寫死咗張cf卡
走時攞咗去觀塘一間影相舖整
佢即時整唔到
留低俾佢整
希望救得返d相