鼠年來到啦
咁快就過咗一年啦
時間真係過得好快
大年初一我爺爺同嬤嬤留屋企
其他人就出去拜年
先去咗紅磡
去完過海去咗側魚涌
跟住去埋馬鞍山
真係港九新界一日遊
搭車搭到傻啊
朝早十一點出發
成六點幾先返到屋企
行得有d攰
不過有利士就無計啦