返咗學校
上咗vicky堂先
佢講咗d考試嘢先
跟住交埋功課俾佢就走得
十二點半再上堂
講咗一個鐘多d就落堂
跟住出咗去食飯
試咗個新的沙嗲汁,味道過得去
食完個飯返去350度填返張fyp紙交埋就去上angus堂
唔記得咗遲半個鐘上
早到咗個課室無人
交完功課講多陣書就放學啦
落咗深水埗幫家人買電話電池
五點幾走
撞到啊飛同sharon
返到屋企自己整張cf卡
俾我救返海洋公園d相出來
真係開心死
見到d水母真係幾靚下
但隔咗玻璃都係差少少
下次要試下用cpl睇下會唔會好d