07年的最後一日
有全年證唔使錢所以去咗海洋公園玩
有新年的嘢睇
但勁hea
好求其就當係件新嘢俾人睇
裝修緊又勁少嘢玩
今日仲要勁多人,周圍都係d人係度排隊
玩到六點幾走人
約咗人入沙田圍打邊爐
第一次咁大個仔第一次係大排檔打邊爐
d嘢幾好味
食到十一點幾就走咗啦
睇唔到倒數
去咗大圍食糖水
食完坐咗陣搭火車返屋企