| hnliu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2007 年 11 月 27 日 星期二  |
| 2007-11-27 |
分類: 未分類 |
第一個返到
燈都未開
幾驚唔使上堂啊
好彩過多一陣見到啊sir入來
跟住謝西家返到來
差唔多九點先開始講書
跟住去咗體育館睇射箭
今日佢地考試
合格的人都唔多
到十二點半射箭中我玩compound
因為趕住走所以玩compound,執嘢快d
一點執嘢走咗
去咗荃灣
整完嘢食埋個飯
有人車我到美孚
第一次係香港坐電單車
過灣時都有d驚
仲要佢用70幾k時過彎
架車真係幾斜下
五分鐘就由荃灣去到美孚啦
搭6c返屋企
|
|
|
|