| hnliu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2007 年 11 月 17 日 星期六  |
| open day |
分類: 未分類 |
16-17open day
16
九點到返咗去
搞咗一陣架車仔
跟住落去平台度睇檔
今年個open day都無咩睇
細咗好多
不過都幾好玩
我地影咗好多相
dr.lee都玩埋一份
好搞嘢
未見過dr.lee咁玩

17
八點半返到去
原來九點半先開始
坐咗一個鐘之後先開始
勁睇訓啊
聽到差d訓著
差唔多兩點先講完
跟住食完lunch之後又上咗青欣山
今次我就行多咗好多個角度
行咗新路走
快咗好多
跟住落咗深水埗食嘢
藍天白雲......正啊

|
|
|
|