| hnliu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2007 年 11 月 12 日 星期一  |
| 2007-11-12 |
分類: 未分類 |
昨日打完個比賽散晒
一早訓到今朝十點半
起身返學
十二點半堂
上一堂無返到無咗份tutorial
上堂得個聽字
點半上angus堂
講下來緊個project b
跟住又俾咗啊飛那組d人的圖我地睇
佢地真係好勁
一組人做出來d嘢好統一
畫d嘢又好靚
真係幾正
落咗堂之後傾下個history的project
又再搵angus問下嘢
走人
去咗美景食完個飯返屋企
|
|
|
|