又到星期三
上完堂一點
hea咗陣又再上多兩個鐘
食埋個t再走去222整架車仔
今日終於都整好咗架嘢啦
可以講嘢去控制佢
跟住同shiu sir傾到八點九先走
走咗去又一城睇爆劫現場優先場
套戲都幾好睇
覺得佢太似黑鷹十五小時
但d槍彈場面都幾好睇