星期三
走咗堂無返到學
五點幾出咗門
先過咗去鰂魚涌
跟住再去上教練班
遲咗四個字返到去
俾人扣咗一個鐘出席率
由佢啦
仲有大把
九點鐘落堂
出咗去中環睇鬼
萬聖節真係好多真鬼假鬼睇
睇到好多奇怪的造型
十一點幾走
落咗去灣仔食嘢
跟住再去咗海旁坐下