半年幾無打過outdoor的recurve的比賽啦
今次打返個中級組的比賽
我七點三到咗銅鑼灣
等10號的頭班車開
第一個上車
等到七點三十五分佢先開車
我地勁啦
十六個人包咗佢一架車
個司機話都未見過星期日架車咁爆
係啊....應該係一年一次
今日有十一個人打中組比賽
八點半開始
我七十米都打得ok
打五十米時無信心
m咗四支箭.....真係灰爆
打五十米時勁肚餓
食完個lunch返來好少少
但三十米都打得唔好
好彩最後都有第四
比我想像中好好多啦
唔使包尾,仲過到目標700分
真係正
要上山練五十米啊
五十米係一個大挑戰來
|