十二點上堂
計咗一個鐘的數
d時間好快過
跟住又到geddy堂
angus先講咗陣
跟住到geddy講
三點半落堂
走唔切,我,啊偉,joanna,恐龍四個人上咗青欣山
走咗去影青馬橋
第一次咁近睇佢夜景
真係幾靚,相已經放咗上相簿
http://photo.qooza.hk/hnliu