| hnliu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2007 年 11 月 23 日 星期五  |
| 測驗 |
分類: 未分類 |
十點半返到去
見到大家都好努力.......地溫書
未見過大家係這堂咁專心
但這堂都要做lab
好彩係簡單嘢來
做完就交
十二點半落咗堂
我走咗上去五樓打針
跟住落咗圖書館溫書
一點落去搵人
一點半入去考啦
mc題真係無改過
都識做
但做錯咗一條計數題
份卷應該都合格
考完落咗旺角行咗陣
返屋企打電話上北京
終於解決咗相機單嘢
夜晚走咗去睇canon相機展
唔係好多特別嘢睇
|
|
|
|